събота, 9 май 2009 г.

things i like

Жоре,много съм ти благодарна,че съм сред "номинираните"да те последват във темата "THINGS I LIKE".Ще последвам Princess като кажа ,че и аз ще ги сведа до 10.



1.СЕБЕ СИ

Кой нормален човек не обича себе си поне малко?Никой обаче няма да го отрече – тази любов е вродена, неоспорвана.Ами то и народа си го е казал "Бъди най-добрият си приятел".В даден момент ако се наложи да се замисля на кого мога да разчитам-естествено ще кажа НА СЕБЕ СИ.



2.КУПОНИТЕ



Ехеее,на кого ли не му се е случвало да отиде на купон(без значение колко познати има там и единствената му мечта е да се напие до несвяст) и да не се запознае с някое момче/момиче/.Ми то е както едно време по седенките с тази разлика ,че тогава е имало само едно срамежливо подръпване на плитка от страна на момчето и един свенлив поглед от страна на момичето.Да ама сега плитките са заместени с най-различни цветове коси/изкуствени или не/,погледите със sms в стил ще те чакам еди къде си... а единствената пречка на младите е количеството погълнат алкохол.Абе квото и да си говорим купоните си остават единственото място където можеш да разпуснеш,да видиш стари приятели,да намериш нови,или просто за да се напиеш и поспиш на воля.



3.ДИНЯТА



Леле този плод мога да го ям по всяко време на годината.А пък ако има и сиренце в добавка -откачам.Горещини,жеги,40 градуса на сянка... само едно нещо е моето спасение-една студена диня.А зимата в бидона и на туршия... не не не спирам до тук и отивам да хапна... :)



4.ИНТЕРНЕТ



Е тва постижение на науката го признавам и възхвалявам откривателят му/дори незнам кой е/.Евала на човечеца му давам иначе как сега аз щях да седя пред компютъра и да пиша за него.Щях да се разхождам до пощата за една картичка,да използвам стария домашен телефон вместо да звънна по скайпа...Било то да пазаруваш,да намираш приятели или просто за да убиеш време-Интернета е твоето решение.Вече достъпен навсякъде където пожелаеш тази "екстра"ти е най-добрият помощник за всичко.



5.СЪНЯТ



Само докато си помисля за това и ми се доспива.Как обичам след дълъг изтощителен ден един горещ душ и в леглото... Ха,дори си купих и "Капан за сънища"да не сънувам кошари,въпреки,че май излишно ги похарчих тези пари.От старите хора знам,че к0лкото повече спиш толкова по млад си оставаш.Други казват "сънят е здраве"еми прави са си хората-легни,наспи се като бял човек ама така,че като станеш костите да те болят даже пък после намери време да се разболееш,ми то докато се завъртиш то пак трябва да се спи."От сън спомен няма"ама и от много спомени сън няма така,че ще си спя колкото ми е нужно,пък да става квото ще.



6.ПАЗАРУВАНЕ



Много точно е казано"жена с пари е като луд с картечница"Видя ли някаква разпродажба,намаление или просто готина дрешка ръчичките ме сърбят да си я купя.Ми то пуста суета,да имам нещо новичко,готино дори и само веднъж да го облека,знам ,че си е мое и това са добре похарчени пари.Колко пъти така като малка съм събирала парички я от закуската,я от разходки и си купувам каквото си искам.Ама откакто направиха тези пусти moll-ове -еми просто немога да се сдържа.Ми то от всяка витрина нещо те подканва"купи ме" и ... Ох,нямам търпение утре да изляза :)



7.ПЪТУВАНИЯ



"Пари,пари са нужни в този свят,да го разгледаш с обич докато си млад"се пееше в една песен и има частица истина в това.Къде ли не искам да отида по света.Дори и за ден.Обикаляла съм из България,но нещо ме влече да отида и извън нея.Други цивилизаций,други манталитети,други ястия.Всичко по много.В Китай да хапна суши,в Италия с гондола,във Франция на Айфеловата кула,пирамидите в Египед дори пингвините на полюса...ВСИЧКО!!! Има време за това,цял живот имам пред мене-ще обикалям докато мога.И после ще разказвам :) .



8.МУЗИКАТА



Техно,хаус,попфолк,рок,класика и народна музика-всякакви стилове харесвам според настроението ми.Типично по български да седна в някоя прохладна механа,да пия червено вино и да изиграя едно хорце,после на дискотека.Музиката е навсякъде около мен.Сутрин като стана пускам winamp-а и денят започва.По път за работа слагам слушалките на player-а на ушите и тръгвам.Пея си по цял ден някоя песен и вечер като се прибера заспивам пак с музика.Guns N Roses,Metallica,Dj Tiesto,Britney Spears,Преслава,Гергана,Славка Калчева от всичко по малко имам на компютъра и слушам с кеф по цял ден.Абе животът ми е музикаааа.



9.СЕРИАЛИТЕ



Tова задържаше вниманието и дъха ми в продължение на години.Касандра,Росалинда,Есмералда...всички те ме разплакваха с тяхната уж невъзможна любов попречена я от безпаричие,я от лоши роднини.Но винаги имаха щастлив край.С нетърпение чаках поредния епизод за да разбера Касандра от кого е бременна,Росалинда ще се омъжи ли за своя Фернандо Хосе и т.н.До болка познатия ни сериал Дързост и Красота /който никой не помни началото/все още се върти по родния ни ефир и приковава вниманието на бабите от блока и те с нетърпение чакаха да свърши ,че да го разкажат на някоя съседка изтървала серията заради друг сериал.Абе филми от всякъде.



10.МАЙКА МИ



Незнам защо я сложих последна,но знам ,че тя е единствения човек на когото мога да имам доверие,да изплача болката си,да и разкажа какво ми се е случило или пак в какво съм сгафила.И знам,че даже и да ме упрекне тя ще е до мене винаги за да ме напътства,да ми даде съвет или някой лев :)Майка ми е всичко за мене.Тя е стояла до мен от първия миг на раждането ми,когато съм лежала в болница,когато за първи път обелих коляно,когато и показах първото си гадже.И знам,че ще е до мен винаги когато имам нужда от нея...



Тези 10 неща които изброих може да се струват налудничеви но както винаги и си казвам "just me"

4 коментара:

  1. Не беше много лесно, нали?;):) Лично на мен ми бе трудно да избера 13-те.

    Поздрав!:)

    ОтговорИзтриване
  2. да права си,едва ли не цяла нощ ги мислех :)

    ОтговорИзтриване
  3. В началото винаги мислиш че ще свършиш до 10, но като набереш инерция - могат да станат и 20. Представям си сега ако направят контра с "Нещата които мразя" какво ще стане..

    ОтговорИзтриване
  4. хмм,интересно хайде пусни още една такава :)

    ОтговорИзтриване